Re: DVD's afspelen

Geert Stappers schreef:

> [1]

Het gaat gewoon om een paar commerciele DVD's zoals je die in de winkel
koopt of voor je verjaardag krijgt: "Time Bandits" en "Driftwood".

> Ik wil wel een test uitvoeren:
>
>  * kijken of ik af kan spelen vanaf computer met DVD-driver
>  * ja: libdvdcss de-installeren en opnieuw controleren
>  * nee: libdvdcss installeren en opnieuw controleren
> Eind resultaat is duidelijkheid of op een DVD "content scramble system" zit.

Ik geloof dat je bedoeld te zeggen dat ze toch echt niet afspelen in
Debian zonder lidbdvcss als er encryptie op zit. Helemaal zeker ben ik
daar dus niet van.

Ik heb niet zoveel DVD's, ik denk dat ze raar staan kijken in de winkel
als ik vraag om een DVD die encyrpted is...

> Belangrijk is men zijn eigen DVD kan lezen
> op zijn eigen DVD speler onder Operating System naar keuze.

Je wilt ook wel eens een DVD kopen in de winkel ter vermaak.