Re: Helloworld package

Geert Stappers schreef:

> dh_install is voor in de file debian/rules,
> dat is ook de file die `make` aanroept.

Hmm, dh_install wordt default gedisabled in debian/rules.

Ken je soms een eenvoudig source-package wat ik als voorbeeld zou kunnen
nemen?  Ik heb er enige tijd geleden verschillende bekeken, maar ze
waren steeds op de een of andere manier ingewikkeld en niet bruikbaar.

> dh_install mag je meerdere keren aanroepen.

Klopt wel, maar dh_install kan niet renamen. Als ik bestanden met
dezelfde naam wil installeren moet ik ze al in subdirectories gaan
zetten. Het lijkt me dat ik iets mis.