Re: Alle CPAN modules verwijderen

2009/10/5 Paul van der Vlis <paul@vandervlis.nl>:

> Ik wil nu graag alle CPAN modules die ik geinstalleerd heb verwijderen.
> Maar hoe doe ik dat het beste?

Ik heb geen pasklaar antwoord, maar hier een aantal tips hoe ik het
zou aanpakken:
- zelfgeïnstalleerde CPAN-modules zijn te vinden onder /usr/local,
terwijl de officiële Debian-modules onder /usr/lib/perl5 te vinden
zijn.
- er is ergens een bestand perllocal.pod waarin de door CPAN
geïnstalleerde modules genoemd staan.
- je kunt per bestand met dpkg-query -S nagaan of het tot een regulier
Debian-pakket behoort of niet. In het laatste geval is het kandidaat
voor verwijdering.

Vriendelijke groeten,
Arjen Bax