Deze lijst via NNTP, als forum, headers via RSS

Hallo,

Ik heb deze lijst zelf aangemeld bij Gmane, maar zie nu pas de
voordelen. Via deze ingang:
http://dir.gmane.org/gmane.linux.debian.user.dutch
Kun je berichten lezen als forum, en na aanmelding ook posten.

Verder kun je ook headers binnnenkrijgen als RSS feed en een lijst
volgen via NNTP (news). Via dat laatste is ook posten mogelijk.
Gmane was echter niet te vinden op de newsserver van mijn provider, dus
ik moest een account aanmaken voor news.gmane.org.

Dit bericht is gepost via NNTP.

p.s. dit lijkt ook mijn probleem met replyen op te lossen.