Re: console in de war na X

Eric Meijer schreef:
> Hoi,
> Als ik mijn lenny systeem opstart zie ik een keurig tekstscherm met
> mededelingen van het opstartende systeem.  Dan start X op (ik gebruik
> gdm/gnome).  Als ik daarna weer naar een VT-console switch dan zijn alle
> spaties vervangen door een soort blok-character.  Het helpt niet om in
> te loggen en "reset" in te typen.  Iemand een idee hoe dit te fixen?

Ik heb het net ook even geprobeerd en zag ook rare tekens, niet alleen
daar waar spaties stonden overigens

Toen maar weer terug naar X met ctrl-alt-F7.

Maar toen ik daarna nogmaals naar een VT console ging, bleek alles wel
goed. Is dit bij jou misschien ook zo?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--