Re: Anonimiseren webapp

On 09/10/2009 Paul van der Vlis wrote:

Hoi,

> Je zou kunnen overwegen Cristian Maglie om hulp te vragen. Hij is
> tenslotte de auteur van die module. Misschien wil/kan hij ook wel sha-2
> implementeren als je een budget hebt.

Aanvankelijk leek Christian Maglie niet te reageren, maar ik heb
inmiddels contact met hem. Veel van mijn suggesties / problemen zaten
zowieso al in de pijplijn bij hem, maar een bijdrage zou de dingen wel
kunnen versnellen ;-)

Ik wacht eerst even de reactie van de gebruiker af: ik heb hun een
(bescheiden) bedrag genoemd om dit op orde te krijgen. Dat bedrag is
vooral om zeker te weten dat ze voldoende commitment hebben voor zo een
inrichting, maar kan mooi gebruikt worden om Christian op weg te helpen.

groet,

Winfried