Re: Lijst van packages zonder repository

Op maandag 07-09-2009 om 10:22 uur [tijdzone +0200], schreef Paul van
der Vlis:
> Het punt is dat MySQL slechts een voorbeeld is. Ik verwijder met
> bovenstaande alle pakketten die niet meer in de repositories staan,
> dus niet alleen MySQL. Bij MySQL zit het vast wel goed.

Er zijn wel niet zo heel veel programma's die verschillende pakketten
(pakketnamen) voor verschillende versies hebben, dus vermoedelijk is de
lijst van wat je wil backupen wel overzichtelijk.

--
Jan Claeys