Re: Geluidsperikelen

Diederik de Haas wrote:
> Als dat GStreamer is (de default), installeer dan de Xine backend en
> maak die preferred. Dan zal je waarschijnlijk weer geluid horen van je
> KDE applicaties.

Ik had hetzelfde problem (op een test systeem; geef nog steeds sterk de
voorkeur aan KDE3). Een switch naar xine loste inderdaad het probleem op.

KDE4 was wel erg suf: na installatie van de xine backend toonde het xine
al als "preferred", terwijl het in werkelijkheid nog gstreamer gebruikte.
Ik moest dus eerst gstreamer preferred maken en om pas daarna echt naar
xine the kunnen switchen. Weer een reden om bij KDE3 te blijven.

Bedankt,
FJP