Geluidsperikelen

Sinds mijn laatste full-upgrade van Debian testing doen een aantal
kde-gebaseerde muziekprogramma's (juk, amarok) het niet meer: hoewel
ze aangeven dat er iets wordt afgespeeld ("now playing: ..."), hoor ik
geen geluid uit de speakers komen. Afspelen van dezelfde files/streams
met rhythmbox of mpg321 geeft wel geluid.
Ik heb de schuifjes voor de geluidssterkte in zowel Amarok en Juk zelf
als in Kmixer al op maximaal gezet.

Iemand een idee?

Ik kan wel overgaan op rhythmbox, maar ik vind de ondersteuning door
amarok van het 'componist'-veld in de id3-tags zo geweldig.

Overigens vind ik de GUI van amarok er niet beter op geworden.

amarok/testing uptodate 2.1.1-4
juk/testing uptodate 4:4.2.4-1
mpg321/testing uptodate 0.2.10.6
rhythmbox/testing uptodate 0.12.3-1