Re: Proxy voor Debian packages

Paul vroeg:

> Ik ben op zoek naar een methode om Debian packages sneller binnen te
> krijgen. Uiteraard heb ik gehoord van apt-proxy, maar ik heb ook gehoord
> dat dat niet zo goed zou werken.
[...]
> Wat gebruiken jullie?

Wat bedoel je met sneller? Sneller dan je beschikbare bandbreedte zal
niet lukken...

Ik heb apticron geïnstalleerd, dat de upgradeable packages vooraf
downloadt. Op die manier zijn de packages beschikbaar als ik een
aptitude full-upgrade uitvoer. Als ik iets nieuws wil installeren, dan
moet ik maar het geduld opbrengen om op de download te wachten.

--
Vriendelijke groeten,
Arjen Bax