Re: Lijst van packages zonder repository

Wouter Verhelst schreef:

> Als dat inderdaad gebeurt, is dat een RC-bug, maar ik betwijfel het.
>
> Als je 100% zeker wilt zijn, doe dan het volgende:
> - kopieer alle configuratiebestanden van mysql naar een veilige plaats
> - doe de purge
> - controleer of alles nog goed werkt.
> - Is dat niet het geval, kopieer dan je backup-bestanden terug naar waar
>   ze horen, en rapporteer de bug met 'Severity: serious' en
>   'Justification: purge removes files from another package'.

Het punt is dat MySQL slechts een voorbeeld is. Ik verwijder met
bovenstaande alle pakketten die niet meer in de repositories staan, dus
niet alleen MySQL. Bij MySQL zit het vast wel goed.

Maar goed om te weten dat het dan een RC-bug is. In feite zou ik het dus
wel rustig moeten kunnen doen,

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--