Re: Alle default-packages installeren

On Wed, Sep 02, 2009 at 04:28:49PM +0200, Paul van der Vlis wrote:
> Hallo,
>
> Tijdens de installatie procedure komt er een vraag voorbij waar je kunt
> selecteren of je b.v. een desktop wilt. Is het ook mogelijk deze vraag
> later nog eens te krijgen?

da's tasksel.

tasksel --list-tasks

geeft je een lijst van alle beschikbare tasks. Met

tasksel install <task>

kan je er één installeren.

Alternatief heb je in aptitude ook een groep 'taken' waarmee je tasks
kunt installeren.

tasksel --task-packages <task>

of ook weer via aptitude.

--
The biometric identification system at the gates of the CIA headquarters
works because there's a guard with a large gun making sure no one is