Re: Upgrade perikelen

Gijs Hillenius schreef:

> Network-manager, dus je ssh liep via een draadloze verbinding? Als
> network-manager uitvalt, zit je in ieder geval tijdelijk zonder netwerk?
> En als network-manager de wifi-verbinding niet meer opkrijgt omdat
> wpa-supplicant moet worden gehergestart?

Er was geen sprake van een draadloze verbinding. Ik kan me ook niet
voorstellen dat ik network-manager daar los geinstalleerd heb, want ik
ben niet zo'n fan van dat programma (al is het soms handig).
Blijkbaar hoort network-manager tegenwoordig bij de default installatie
van de desktop.

/etc/network/interfaces was gewoon gevuld met de gegegevens over de
netwerkverbindingen:
---------
# The loopback network interface
auto lo