Re: Alle default-packages installeren

Huub Reuver schreef:

> Ik neem aan dat je bekend bent met "dpkg --get-selections" en de
> mogelijkheid om de lijst op te slaan en later te gebruiken in combinatie
> met apt-get.

Inderdaad.

> Want het komt me een beetje voor dat je niet alleen zoekt naar default
> pakketten, maar ook naar pakketten die je al eerder geinstalleerd had.

Het punt is dat ik geen pakketten wil verwijderen, maar alleen
ontbrekende pakketten wil toevoegen.

> De optie tasksel is natuurlijk al verschillende keren langs gekomen.

Maar op de gewone manier bevalt het dus niet, omdat het ook zonder te
vragen pakketten verwijderd. Een lijst ermee genereren lijkt echter wel
een goed idee.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--