Mixed installatie na Etch netinstall CD

Hallo,

Een klant had, om diverse redenen, nog een PC nodig met Etch.

Na installatie met de netinstaller CD bleek hij echter een mixed
installatie te hebben gekregen. Hij had b.v. OOo 2.4 van Lenny en een
2.6.18 kernel van Etch. In sources.list stond Lenny als source.

Ik had hem van te voren verteld over bug #540023 [1], die ik toevallig
kende. Deze bug zorgt ervoor dat de installatie van Etch tegenwoordig
mislukt omdat de PGP-key verlopen is (ahum).
Daarom had hij als bootoptie het volgende meegegeven:
installgui debian-installer/allow_unauthenticated=true

Hij had de netinstaller-cd versie 4.0_r0 gebruikt.

Het lijkt er op dat het niet mogelijk om oldstable te installeren met
een oldstable netinstaller-cd. (Een full-CD gebruiken is waarschijnlijk
nog wel een optie).

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

[1] http://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=540023