Re: Lijst van packages zonder repository

Bram Senders schreef:

> [...]
> gedraaid, wat grep-dctrl (in package dctrl-tools) gebruikt om dit te
> bereiken.  Er zijn inmiddels vast nettere manieren om dit te doen,
> maar het werkt wel :-)  Bijgevoegd script
> installed-version-not-available geeft als output een lijst van
> packages die wel geinstalleerd zijn, maar waar ofwel helemaal geen
> versie van beschikbaar is in het archief, of de huidig geinstalleerde
> versie niet beschikbaar is.  Ook handig als je bijvoorbeeld ooit een
> package geupgrade hebt naar een versie in experimental, en die versie
> uiteindelijk nooit in unstable is terechtgekomen en verdwenen is.

Leuk, ik ga het testen!

> PS: Hallo, lijst!

Ook welkom!

Ik kreeg off-list ook nog dit van iemand, ik weet niet of het goed
getest is:
--------
for pkg in `dpkg -l | grep ^ii | awk '{print $2}'`; do
	echo -n "Checking $pkg..."
	CACHE=`apt-cache search ^$pkg$`
	if [ "$CACHE" == "" ]; then
		echo "NOT FOUND"