Re: Samen freezen met Ubuntu

On Mon, Aug 24, 2009 at 12:55:17PM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Hmm, ik weet niet of dat ondertussen nog zo is.

Jawel hoor. Dat wordt ook door Mark zélf verschillende keren herhaald.

Ubuntu heeft gewoon niet de resources om zelf te doen wat ze van Debian
overnemen.

> Ubuntu zal Debian het beste gunnen, maar zich toch vooral op zichzelf
> richten.

Uiteraard, maar 90% van wat in Ubuntu zit, komt zo van Debian. Als ze
daarmee willen ophouden, dan moeten ze serieus wat meer ontwikkelaars
gaan aannemen -- lijkt me onmogelijk op de korte termijn.

--
The biometric identification system at the gates of the CIA headquarters
works because there's a guard with a large gun making sure no one is