Re: verschil in weergave

Matijs van Zuijlen schreef:
> Hallo,

> Bij welke pakketten krijg je die foutmelding?

Bij de volgende pakketten:
xfonts-100dpi xfonts-75dpi xfonts-base xfonts-encodings xfonts-scalable
unifont

> Waar in het filesystem staat het dan op de andere machine?

In /usr/share/fonts/truetype/custom/ .

> Hoe heb je dan kunnen zien wat het probleem is?

Een gebruiker heeft het beschreven.

Ik zag overigens dat de bestanden in /usr/lib/X11/ uit

Overigens kan ik wel remote grafisch op de ene machine komen, en voor de
andere machine zou dat ook kunnen met meer werk.

Ik heb eigenlijk al besloten om de machine maar aan de kant te zetten en
verder te gaan met een andere machine en die schoon te installeren.
Dat heeft ook andere voordelen.

De machine met problemen is niet erg waardevol, hij heeft jaren bij een
scanner gestaan en niet veel meer functie gehad.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/