Font-probleem

Hallo,

Ik krijg klachten dat op een bepaalde machine de fonts anders zijn dan
op een andere machine (beide Debian Etch). Zo worden websites anders
weergegeven en zien applicaties er verkeerd uit.

Ik heb daarom de /usr/share/fonts directory van de "goede" machine maar
gekopieerd naar de "verkeerde" machine, deze zijn dus nu identiek.

Verder heb ik ook /etc/X11/xorg.conf goed bekeken, en er voor gezorgd
dat de paden naar de fonts en nog enkele andere zaken identiek zijn.

Verder is ook de home-directory van de user gelijk, het gaat namelijk om
een NFS mount.

Iemand enig idee?  Moet ik misschien iets met Defoma doen?

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/