Re: Antwoorden naar lijst, hoe te doen

karel Lucas schreef:

> Hallo allemaal,
>
> Even voorstellen, ik ben Karel Lucas, 52 jaar oud, en werkzaam als
> elektro- cq elektronica monteur, en heb als hobby het bouwen van
> computers, en het werken hiermee, uiteraard met debian, of derivaten.
> Heb thuis een servertje en 'n paar clients met op dit moment (k)ubuntu,
> die ik over een poos wil migreren naar debian.
>
> Nu het actuele probleem.  Ik werk op dit moment met seamonkey (browser
> en email in een pakket), en heb het list-adres in mijn adres-boek gezet.
> Misschien een domme en omslachtige oplossing, maar voor mij werkt het
> [...]

Ik snap je actuele probleem niet, als het goed werkt ;-)

Uiteraard kun je zo berichten posten, maar antwoorden op een bericht van
een ander lijkt me wat lastig (net als bij mij).

Bedenk dat Seamonkey niet meer in Debian stable en testing zit. Eerder
was dat er wel onder de naam Iceape. Het zit wel in unstable, maar
zonder maintainer.
http://packages.debian.org/search?keywords=iceape&searchon=names&suite=all&section=all
http://packages.qa.debian.org/i/iceape.html

Met vriendelijke groet,