Re: Antwoorden naar lijst, hoe te doen

Hallo allemaal,

Even voorstellen, ik ben Karel Lucas, 52 jaar oud, en werkzaam als
elektro- cq elektronica monteur, en heb als hobby het bouwen van
computers, en het werken hiermee, uiteraard met debian, of derivaten.
Heb thuis een servertje en 'n paar clients met op dit moment (k)ubuntu,
die ik over een poos wil migreren naar debian.

Nu het actuele probleem.  Ik werk op dit moment met seamonkey (browser
en email in een pakket), en heb het list-adres in mijn adres-boek gezet.
Misschien een domme en omslachtige oplossing, maar voor mij werkt het
goed.  Met vriendelijke groet,   Karel.