Re: Goede hardware leverancier

Paul van der Vlis schreef:

> Dat was altijd bij maar een heel beperkt aantal machines, die meestal
> niet meer leverbaar waren, kan ik me herinneren. Maar dit lijkt
> ondertussen wel verbeterd, ze zeggen nu:
> -------
> Most ProLiant & BladeSystem Servers (x86) are enabled on community and
> regional Linux distributions. The ProLiant 100, 700, DL1000 & SL6000
> series servers are not enabled at this time.
> -------
> Daar zou je uit kunnen afleiden dat de rest werkt.

Maar complete informatie is het natuurlijk niet, dat zou het pas zijn
als ze iets zouden zeggen als: "getest met Linux kernel X en Xorg versie
Y". Ik neem tenminste niet aan dat een nagelnieuwe server werkt met een
ondertussen wat verouderde distributie.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--