Goede hardware leverancier

Hallo,

Ik moet een paar nieuwe servers gaan aanschaffen. Het gaat om
tower-modellen met sata-disks.

Zitten er hier mensen met goede ervaring met een bepaalde hardware
leverancier die verstand heeft van Debian of Linux algmeen?

Ik bedoel dus geen leverancier die weet of de boel werkt met RedHat of
Novell, die zijn er genoeg.

Ik word er wat moe van om elke keer de specs uitgebreid te bestuderen en
rond te googlen om problemen te voorkomen. Een handelaar met verstand
van zaken zou daarom erg welkom zijn.

Uiteraard zijn ook succes-verhalen m.b.t. bepaalde hardware welkom.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/