Re: Pinning en security updates

On Mon, Aug 17, 2009 at 09:14:58AM +0200, Paul van der Vlis wrote:

> Ik begrijp niet 100% wat je wilt realiseren.

Misschien duidelijker als ik de context weghaal.
Bovenstaande zijn de prefernces aangepast na een probleem.

Het probleem was dat met alleen "lenny" er geen security-updates werden
opgehaald. Werkt dus niet.

Volgens mij zou zowel de syntax met "lenny" als met "stable"
correct moeten zijn. Nu gaat mijn voorkeur uit naar "lenny" in plaats
van "stable", omdat bij de eerstvolgende distupgrade een instelling
"stable" enkele 100-en MB data ophaalt, terwijl ik in dat geval de
voorkeur heb nog even door te gaan met oldstable (aka "lenny").

Het mag daarnaast vanzelf spreken dat ik bij voorkeur stable packages
download, maar dat ik zonder poespas ook unstable packages wil kunnen
toevoegen. Zonder preferences werkt deze setup dus niet.

Met vriendelijke groet,
Huub Reuver