effe voorstellen

Mede-debianen!

Ik zal me ook maar even voorstellen. Op mijn werk bij de rijksoverheid zit ik als gebruiker achter een Ms-product. Thuis beheer ik een gemengd thuis- en bedrijfsnetwerkje met Debian Lenny (een servertje, drie computers en vier sip-telefoons op verschillende locaties). Ik ben bezig met het leren van Python, en wil de websites naar Django om gaan zetten. Het eerste programmatje dat ik publiceerde heet "bank2eekboek.py" en zit in Debian-package Eekboek.

Doeg,
Jaap.

--

Jaap van Wingerde