Re: Mozilla producten en Debian

Huub Reuver wrote:
> Tenzij iceweasel ontzettend zwaar leunt op specifieke versies van GNOME
> kun je vaak met betrekkelijk weinig moeite een source-package met een
> oudere distributie gebruiken. In de regel zijn programma's niet
> afhankelijk van een (1) versie van een lib. Ze zijn wel afhankelijk van
> de libs waartegen ze gecompileerd zijn.

De versieconflicten in libgtk2.0-0 zijn een aanwijzing dat gebruik van een
oudere library wel een probleem is voor veel pakketten. Maar misschien
niet voor iceweasel; ik heb geen flauw idee.

Maar nu heb je het weer over backporting, terwijl je vorige mail over
pinning ging. Mijn antwoord had *daarop* betrekking.

Ik hoop dat deze serie mails duidelijk heeft gemaakt dat noch het
backporten van individuele security fixes, noch het backporten van nieuwe
versies van Mozilla pakketten, noch het gebruik van pinning eenvoudige
oplossingen zijn. Alle vereisen een substantiële investering in tijd en
de huidige status is simpelweg dat er geen vrijwillegers zijn die die
tijd erin willen steken.

Cheers,
FJP