Re: Zijn er hier al mensen?

Jurrit de Vries wrote:
> Inderdaad een prima idee. Ik zal me ook even kort voorstellen:

Laat ik dat dan ook maar doen.

Ik ben student wiskunde/informatica aan de TU Eindhoven, en gebruik
Debian (alleen stable, vroeger ook testing gebruikt) op mijn desktop,
laptop en VPS vanwege de combinatie van stabiliteit, vrijheid en
gebruiksgemak. Ik draai ook nog een servertje met NetBSD.
Naast mijn studie ook nog een bijbaan als webapplicatie-ontwikkelaar in
Django (dit is een webframework in Python). Deze applicaties en websites
draaien op een FreeBSD-server.

Groet, Jochem

--
Jochem Berndsen | jochem@functor.nl