sda5_crypt recupereren

Beste,

Ik wou een usb stick (/dev/sdb) herpartitioneren naar aanleiding van Paul z'n mail over Debian Live media. De vermoeidheid heeft toegeslaan waardoor ik doodleuk mijn laptops /dev/sda5 in FAT32 probeerde te formatteren ipv /dev/sdb5 met gparted.

Iemand een idee hoe ik zo veel mogelijk recupereer? Mijn "passphrase to ulock" wordt uiteraard niet meer aanvaard bij het opstarten.

Zo'n beginnersfout .... en ja natuurlijk ... ik backup niets van mijn persoonlijke zaken. Enkel mijn werkgerelateerde zaken staan op backup *zucht*.

--
Met vriendelijke groeten,
Steven Moerman