Re: Uitzendinggemist

Jan Willem Stumpel schreef:

> Ik heb het net weer eens geprobeerd -- met de "adblock" extension
> van iceweasel uitgeschakeld. Dat leek de oplossing; 18 minuten
> lang geen probleem; maar helaas, toen, pats.

Nog wat losse ideeën:

Je zou "top" eens kunnen draaien tijdens het afspelen, misschien neemt
het geheugengebruik toe tijdens het afspelen, of is een andere
applicatie die veel resources vraagt waardoor mplayer problemen krijgt.

Misschien crasht ook de applicatie om andere reden. Je zou iets als
"strace mplayer" kunnen proberen en dan een dergelijk file afspelen.
Misschien kun je ook de browser starten met strace.

Het zou ook nog met de netwerkverbinding te maken kunnen hebben. Je zou
dat kunnen proberen te reproduceren. Trek evt. de netwerkkabel er uit
tijdens het afspelen, en kijk wat mplayer doet.

Met vriendelijke groet,
Paul van der Vlis.

--
http://www.vandervlis.nl/