Re: Zijn er hier al mensen?

Sjoerd Hiemstra wrote:

> Ben een gewoon thuisgebruiker, en uit de Linux-nieuwsgroepen
> krijg ik de indruk dat ik de enige ben; allemaal hebben ze één
> of andere (hoge) functie in de automatisering.

Je bent *niet* de enige! Deze ouwe vent (63) is ook Debian
thuisgebruiker (in 1998 van Slackware overgestapt).

OK, ik stel nu de eerste thuisgebruikers-vraag op de
debian-user-dutch lijst:

Een probleem waar ik al lange tijd last van heb, en dat ik maar
niet gefixt krijg, is het uitvallen van de mediaspeler van de
Nederlandse publieke omroep: bij mij vliegt bijvoorbeeld

http://player.omroep.nl/?aflID=8021782

er steeds uit, na een (onvoorspelbaar) aantal minuten.
/var/log/syslog meldt niets. Ik heb geïnstalleerd:

ii  gnome-mplayer
ii  mplayer
ii  mplayer-doc
ii  mplayer-skin-blue
ii  mplayer-vidix-radeon

Hebben anderen hier ook last van? Iemand enig idee waardoor dit
komt? Er zit een firewall/gateway (een "Excito Bubba 2", ook
Debian) tussen mijn pc en het net.

mvrgr

JWS