RE: Zijn er hier al mensen?

Title: RE: Zijn er hier al mensen?
Paul van der Vlis:
> Ik ben nieuwsgierig of er zich al mensen hebben aangemeld. Zijn hier
> al mensen, of schrijf ik in het lege?  ;-)

Ik ben Jeroen, 26 jaar en afkomstig uit Mol / Belgie. Werkzaam als systeem en netwerkbeheerder van fks (http://www.fks.be). Ik onderhoud de systemen bij fks zelf en ook voor andere KMO's. Ik ben ondertussen toch al 6-7 jaar bezig met linux. Eerste kennismakingen waren redhat 8/9 en de eerste Fedora's via mijn opleiding als netwerkbeheerder, dan in mijn stage debian leren kennen en sindsdien debian aanhanger geworden. In mijn job heb ik ook meestal te maken met debian op servers, maar ook ubuntu-, solaris-, redhat- en centossystemen onderhoud ik.

Ik ben meestal niet de actiefste op mailinglist, maar wie weet veranderd dit wel door een Nederlandstalige mailinglist te hebben.