Re: Jeg skulle aldrig have opdateret til Stretch ...

Flem writes:

> I min verden tegner det ikke godt for debians desktop. Måske skulle man
> tage konsekvensen og gøre debian til et serverstyresystem og overlade
> ansvaret for desktoppen til f.eks. ubuntu? For på desktoppen slår
> debians test-system åbenbart ikke til.

Min oplevelse er den diamentralt modsatte - hver gang jeg har opgraderet
Ubuntu på arbejdet har der altid været noget nyt i vejen, Debian
derhjemme er der sjældent noget der går i stykker på.

Så jeg ville synes det måske var lige tidligt nok at trække tæppet væk
under Ubuntu ved at fjerne alle desktop-pakker fra Debian :-)

  Mvh.

   Adam

--
 "HENCE, I think that all UNIXs should have an EMACS,         Adam Sjøgren
  and everybody should run UNIX!"                        asjo@koldfront.dk