Re: Debianopdatering - websider vælter

Hej Bjerke,

Quoting Flemming Bjerke (2015-08-27 08:30:29)
> Jeg har opdateret til Jessica og alle mine Elgg, Mediawiki og
> Friendica sider blev næsten fuldstændig ødelagt.
>
> http://tænknyt.eu
> http://forsvarligpsykiatri.dk
> http://ven.bjerke.dk
>
> Forsiden er håbløs, vel fordi css ikke virker, og alle linkene er døde.
>
> Genstart af apache2 giver også klassikeren (trods "Servername bjerke.dk)":

> Så vidt jeg kan se, skyldes det opdatering til Apache-2.4 fra 2.2.
>
> Jeg frygter det her kommer til at tage lang tid. Er der nogle af Jer
> der har nogle gode hints?

Een detalje jeg stirrede mig blind på i mange timer - flere gange, for
forskellige netværk - har været at vhost og config snippets nu _skal_
have endelsen .conf ellers ignoreres de.

Øvrige problemer jeg havde spyttede fejlmeldinger ud - så hvis ikke
ovenstående var problemet så prøv at checke om der er fejlmeldinger du
kan dele med os for at indkredse det nærmere.

Mvh. Jonas

--
 * Jonas Smedegaard - idealist & Internet-arkitekt

 [x] quote me freely  [ ] ask before reusing  [ ] keep private