Re: Installation på Acer Extensa?

Jonas Smedegaard skrev:
Quoting Jacob Sparre Andersen (2015-01-05 21:55:10)
Det ser ud til at virke med "debian-jessie-DI-b2-amd64-netinst.iso". Jeg er kommet så langt at jeg er i gang med at etablere et krypteret filsystem på maskinen.
Pyh - dejligt at høre at det lykkedes!
Ja.  Og jeg kunne oven i købet installere over wifi. :-)

Der var kun én fejl, som jeg måske bør rapportere, og det var at det ikke kunne lade sig gøre at installere GNOME og Xfce sammen.

Endnu en gang tak for hjælpen.

Jacob
--
> Har Jane's Defence Weekly noen gang publisert en kanonkanon?
Naturligvis. En kanon kanonkanon!
                               -- dialog fra »dk.kultur.sprog«