Installation på Acer Extensa?

Er der nogen af jer der kan pege på en god vejledning i at installere Debian på en Acer Extensa EX2509-C0YR?

Jeg er kommet så langt at jeg kan starte installationsprogrammet fra en USB-pind og vælge sprog og tastatur.

Det næste trin i processen (»Led efter cd-rom drev og montér cd«) fejler, og jeg kan heller ikke selv finde filsystemerne på USB-pinden fra installationsprogrammets kommandofortolker, så nu er gode råd dyre. :-(

På forhånd tak for hjælpen,

Jacob
--
Warning: Dates in calendars are closer than they appear.