keysigning i overmorgen (lørdag) i Århus

Hej danske Debian-brugere,

Jeg er i Århus på lørdag, hvis nogen er interesserede i at mødes.

Konkret skal jeg mødes med et par kaospilot-folk til tidlig aftensmad.
Det er endnu ikke besluttet hvor vi mødes, men hvis andre er
interesserede i at mødes kan vi fint udvide til et lidt større træf.

Er du tilfældigvis i Århus og har ikke noget bedre at lave ud på
eftermiddagen, så send mig en sms så vi kan koordinere (og send gerne
her til listen hvad vi evt. finder frem til - det er ikke hemmeligt,
blæser blot i vinden endnu).

Husk at medbringe pas/kørekort hvis du bruger PGP og er interesseret i
at styrke vores tillidskæde (web of trust).

Alle er meget velkomne!

Mvh. Jonas

--
 * Jonas Smedegaard - idealist & Internet-arkitekt

 [x] quote me freely  [ ] ask before reusing  [ ] keep private