Re: Apt-get kan ikke finde packages

Jeg var slet ikke klar over at der er noget der hedder arm-arkitektur.
Jeg har smækket linux ind på en dns-323 nasserver fordi den forlængst
var hacket, og ganske mange tilsynelandende bruger den. Nåh, men jeg må
bare se om pakkerne dur i alle tilfælde.

http://wiki.dns323.info/
http://blog.markstahler.ca/2010/01/the-ultimate-dns-323-setup-debian-installation/

Men hvor findes oplysningen om at apt-get skal bruge arm-packages eller
i386-packages? Hvad sker der hvis jeg lige midlertidigt snyder og
skriver i386? Kan man det?

Flemming