Re: Danske Netbank

Jeg har haft samme problem på debian/lenny. Jeg løste det ved hjælp af sslug/[teknik]: Løsningen bestod i at geninstallere java til iceweasel. Undervejs havde jeg dog også forsøgt andre ting - bl.a. installeret MS-fonte - jeg ved ikke, hvor meget det har hjulpet - men det hjalp ikke alene.

Til gengæld har jeg tegnsætsproblemer, når jeg downloader kontoudtog; kan ikke få æ,ø og å med.

Jeg (mener, jeg) kører UTF-8 på min computer, og det kan vælges ved download, men det funker ikke. Er der nogen, der kan få det til at virke?

mvh,

Thøger