Re: Danske Netbank

On Wed, 4 Jun 2008, Ole Hansen wrote:

> Er der nogen af jer, som er brugere af Den Danske Banks netbank med
> active card.  Det kr_ver, at man har Java installeret i den rigtige
> version. Hvordan g_r man det med debian sid?

Jeg har det kørende på testing, og alt har virket fint indtil for nogle
uger siden, hvor Danskebank opgraderede deres system. Man kan logge på
og se sine ting, men man kan ikke længere betale. Jeg har skrevet til
dem, men de er selvfølgelig bedøvende ligeglade, da det kun er Windows
der findes i deres latterlige lille verden.

Du skal bruge non-free og installere sun-java6-jre og sun-java6-plugin.

Rico.