Re: X g?r ned med OpenGL gennem ssh

On 2008-06-05, Finn Aarup Nielsen <fn@imm.dtu.dk> wrote:
> Min X med kde er g=E5et ned og har sendt mig tilbage til login-sk=E6rmen fl=
> ere=20

Hvis X crasher, så er det en fejl i X (enten i Xorg selv, i de libs som
X bruger eller i skærm-drivere eller input-drivere)

> gange hvor jeg har brugt OpenGL (i Matlab) gennem en ssh session. Kan det=
>=20
> mon skyldes en d=E5rlig ops=E6tning, installation eller i bug et sted i=20
> X/OpenGL? Det kan vel v=E6re en fejl i nvidia-driveren som Debian ikke=20
> underst=F8tter?

Det skyldes højst sandsynligt en fejl i nvidia-driveren, men det er
desværre umuligt at sige for andre end nvidia selv hvad præcis der er
årsagen.
Nvidias driver kommer med deres egne OpenGL-biblioteker.

/Sune