Java virker ikke i debian

Hej Gruppe.

Jeg kan ikke få java til at  virke i min nye debian distribution. Jeg
håber der er nogen der kan hjælpe mig.

Jeg har installeret jre-6u2-linux-i586.bin

Det gik fint og installeringen sluttede med et fint "Done"

Derefter har jeg oprettet en symbolsk lænke til mit .mozilla/plugins

ln -s /usr/java/jre1.6.0_03/plugin/i386/ns7/libjavaplugin_oji.so

Det virker bare ikke og jeg kan stadig ikke få min netbank til at
virke. Det ser ud som om browseren tror den har java, for den spørger
ikke længere om den skal installere et pluging, men java virker ikke i
browseren.
Desuden kan jeg heller ikke installere Limewire, der jo kører med java.

Håber der er nogen der kan hjælpe.
Mvh Kresten