Re: debian er meget langsom.

Hej Kresten,

Kan du præcisere hvordan den er langsom, og hvordan du bruger maskinen ?
Er det f.eks. en webserver, eller bruger du den til normal arbejdsstation med
f.eks. KDE/Gnome ?

Såvidt jeg kan se er din CPU på 1.6 Ghz, som jeg synes er fornuftigt hurtigt,
alt afhæningt af hvad du skal bruge den til.

Jeg har f.eks. haft en lille kasse kørende med en 400Mhz CPU i, og den var
rigeligt hurtigt til formålet, som bare var at køre en apache til lidt web
udvikling og nfs.

Mvh Peter Liebst