Re: debian er meget langsom.

tor, 10 01 2008 kl. 22:23 +0100, skrev Kresten Buch:
> Min maskine kører meget langsomt med debian. Jeg ved ikke om den også
> gør det med et andet styresystem, men hvis jeg siger den kører med en
> Atlon XP 2000 processer og at der sidder en ramblok i bundkortet der
> hedder: Kingston KVR 266x64 C25/128  i bundkortet.

Efter hvad jeg lige kan finde på nettet, så er det et 128 Mb ram modul.
Dette er nok noget i underkanten, hvis du bruger maskinen med en grafisk
brugergrænseflade, men kan være helt ok hvis du kun bruger
konsol-applikationer.

Jeg ville nok minimum sætte 512 Mb ram i, hvis den skal køre grafisk.

--
Mads Chr. Olesen <shiyee@shiyee.dk>
shiyee.dk