Re: Vintertid

Den Monday 05 November 2007 18:13:30 skrev Jonas Smedegaard:

> Nemmeste[1] måde at sikre korrekt opsat tid på en Debian-maskine er at
> installere pakken ntpdate.

Dumt spørgsmål: Hvorfor skrive [1] efter nemmeste? Er det en eller anden
indforstået linux-joke? Har set det andre steder og jeg kan ikke helt se
pointen.. :)

Jeg prøver at installere ntp og se om det gør en forskel. (Dokumentationen
siger at man skal installere ntp og ikke ntpdate hvis computeren har fast
netforbindelse.)

Anders