Re: iptables og kernemoduler

Tak, Martin og Poul - det var et fikst lille værktøj til skuffen.

Det var dog Jonas der færten af problemet: Godt nok havde jeg de
fleste
moduler kompileret ind, men der var ét, som iptables altså *skulle*
have
med og som jeg havde svaret 'n' til ved konfigurationen! Live and
learn!
Hmm - Skulle være 'Err and learn'

Jonas: Tak for tilbuddet men det *er* nu sjovere selv at lave sine
kerner.

Hygge!
Kai