Re: Indstilling af ur

Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Jeg får følgende fejl:
>
> kit:/dev# hwclock --localtime
> select() af /dev/rtc for at afvente på en ur-tik udløb
> kit:/dev#

Prøv at sette "UTC=no" i "/etc/default/rcS".

Jeg er ingen expert i dette, det fungerer på min computer, så om nogle
af jer har andre tips, så si fra. ;)

> P.S. (Gælder alle) Svar venligst på listen og lad være med at cc. Det mener
> jeg at alle får mest ud af. :-)

Min Thunderbird (og sikkert andre mail-klienter) ser på "X-reply-to"
headeren for at afgøre svaradresse. Denne er ikke sat i denne gruppen,
og derfor bliver svar sendt til afsender (From:) automatisk, om jeg ikke
erstatter mottagers adresse før jeg svarer.

--
Robert