Evolution stavekontrol i Debian Etch (Newbie).

Hej,

Jeg har lige installerede Debian Etch (rc1) og fik dansk og engelsk
stavekontrol i gang men kan ikke finde ude af hvordan man får
stavekontrol til at fungere med ordbøgerne. Jeg savner nemlig
indonesisk stavekontrol. Jeg har ellers aspell, myspell og ispell samt
"gnome-spell" og kan ikke finde ude af hvilken af de "pakker" styrer
Evolutions stavekontrol. Evolutions dokumentation er ikke særlig
bevendt om spørgsmålet fordi den henviser til "Red Carpet" som jeg
mener ikke eksistere længere da det var et Ximian produkt før de blev
overtaget af Novell.

Jeg fandt følgende link til aspell:

ftp://ftp.gnu.org/gnu/aspell/dict/id/

Jeg ved ikke hvilket af de to .bz2 filer er den nyeste og heller ikke
hvad jeg skal når jeg har hentet filen. Jeg ved ikke en gang om det er
den rigtig ordbog til Evolution.

Mvh,

Brian