Re: Apache2 ssl - how to ?

Hej Lars,

On Wed, Oct 18, 2006 at 01:20:43PM +0200, Lars P. Magnussen wrote:
> På en kørende debian sarge server har jeg apache-ssl kørende ok.
>
> På en testserver sidder jeg så og leger med apache2. Hvordan får man den
> til at køre ssl?
>
> I /etc/apache2/mods-available (og /usr/lib/apache2/modules) findes der godt
> nok ssl.conf, ssl.load og mod-ssl, men hvis man læser i dokumentationen og
> / eller slår mod-ssl op på debian pakker, så ryger man på et tidspunkt over
> i noget fra 1.3 versionen. Så jeg er i tvivl om hvordan det præcist sættes
> op, og om der overhovedet skal bruges noget fra 1.3 versionen.

Søgning på google på "apache2 ssl" gav som 2. hit:

http://mario.espaciolinux.com/apache2_ssl.html med titlen "Debian, Apache2 and
SSL" hvor første linie lyder "I had a nightmare trying to find out how to get
SSL working with a standard debian apache2 install. Here's the (very easy
solution)."

--
Søren O.

"Oh, bother" said the Borg, "we've assimilated Pooh".