Apache2 ssl - how to ?

På en kørende debian sarge server har jeg apache-ssl kørende ok.

På en testserver sidder jeg så og leger med apache2. Hvordan får man den til at køre ssl?

I /etc/apache2/mods-available (og /usr/lib/apache2/modules) findes der godt nok ssl.conf, ssl.load og mod-ssl, men hvis man læser i dokumentationen og / eller slår mod-ssl op på debian pakker, så ryger man på et tidspunkt over i noget fra 1.3 versionen. Så jeg er i tvivl om hvordan det præcist sættes op, og om der overhovedet skal bruges noget fra 1.3 versionen.

Mvh
Lars P. Magnussen