Re: Sikkerhedsting??

Flemming Bjerke skrev:

1. Hvad gør I for at registrere mislykkede angreb, og hvad gør I på grundlag af registreringerne (det er jo i praksis flere gange dagligt!)?

Ikke noget særligt. Alle mine logge kører vist med standardniveauet af logning.

2. Hvad gør I for at opdage vellykkede angreb?

Ikke noget særligt.

3. Hvordan forhindrer I dos-angreb?

Det kan man mig bekendt ikke.  Jeg begrænser risikoen ved:

 a) Ikke at provokere crackere unødvendigt.

 b) Ikke at have specielt meget dynamisk indhold på mit
    websted.

4. Hvordan sikrer I php?

Ved at afinstallere det. PHP er ikke velegnet til sikkerhedskritiske programmer som web-baserede tjenester.

Jacob
--
Gitte:   »Det kunne være smart hvis...«
Michael: »Nej det ville det ikke«